Apasa aici pentru a asculta Radio Filadelfia Live

         Directioneaza 2% catre Radio Filadelfia 

 

Advertisement

Concert Jessy Dixon la Bucuresti

Concert Jessy Dixon la Bucuresti Jessy Dixon, unul dintre numele legendare ale muzicii gospel din ultimele 5 decenii, se va afla pe 10 octombrie 2009 la Bucuresti, in concert la Sala Palatului. El o va avea ca invitata speciala pe Paula Seling, concertul anuntandu-se inca de pe acum ca cel mai "incendiar" eveniment muzical al toamnei. Pianista americana Elsa Harris se va alatura big bandului care il va acompania pe Jessy in concert.

 

Recunoscut in intreaga lume pentru stilul unic - exuberant si dinamic, Jessy Dixon a fost supranumit de presa si critici “regele muzicii gospel”, contributia lui fiind remarcabila atat ca interpret, pianist cat si compozitor. A concertat in Europa mai mult decat oricare alt artist american, reusind sa dea la o parte barierele care separa muzica neagra de muzica albilor. Este compozitorul unora dintre piesele de rezistenta ale genului: "You Bring The Sun Out", "I Am Redeemed”, "Jesus Is Alive And Well" sau “It's Alright Now".

Cele peste 20 de albume inregistrate i-au adus 7 nominalizari Grammy, 5 discuri de aur si aprecieri unanime din partea muzicienilor cu care a colaborat in cele 5 decenii de cariera muzicala - intre cele mai sonore nume regasindu-se Mahalia Jackson, Paul Simon, Diana Ross, Albertina Walker, James Cleveland sau Bill Gaither.a

Ori de cate ori participi la un concert Jessy Dixon, devii parte a unui moment de neuitat – nu doar din punct de vedere al performantei artistice incontestabile, ci si datorita energiei debordante, dansul lui pe scena fiind molipsitor. Repertoriul artistului imbina ritmurile vii si joviale din Chicago, cu melodii calme, emotionante, stilul sau interpretativ reunind influente country, soul si blues.

Pentru mai multe detalii si bilete: AICI

 

Jessy Dixon din nou in Bucuresti, Sala Palatului

 


Comments
Comentariu nou
Adi  - Concert crestin cu Paula Seling?   |24-08-2009 14:18:34
Imi pare rau ca si voi ca si alte site-uri asa-numite crestine, fac reclama la
un asemenea eveniment unde invitata speciala este Paula Seling. Cred ca pe Isus
nu l-au invitat, nu trebuia sa il scrie neaparat pe afis, dar atata timp cat o
necrestina va canta acolo, nu cred ca El isi gaseste locul la acel concert.

Ma
gandeam ca sunteti un site crestin, dar asa cum scrie in Biblie: poate o izvor
sa dea si apa dulce si apa sarata?

Chiar daca nu publicati commentul meu, macar
va rog sa va ganditi la ce v-am scris.
Doru  - Ce legatura este intre Paula Seling si Jessy Dixon   |27-08-2009 12:27:47
Din pacate, se pare ca slujesc aceluiasi stapan!

Pentru ca nu poti face
lucrarea pentru un Stapan folosind mijloacele celuilalt. Sau poti?

Cand m-am
uitat si la pretul biletelor mi-am dat seama ca e o super afacere! A venit in
februarie intr-un tur de recunoastere - tot pe bani si atunci. Si-a dat seama ca
e potential, printre crestini si nu numai iar acum aduce si o necrestina ca sa
atraga spectatori din toate credintele si orientarile.

E ceva de genul
JoshMcDowell + Proconsul
adrianpuscas-organistul  - JESSY DIXON&PAULA SELING-contrariile se atrag     |30-08-2009 13:16:29
Cred ca Doru are dreptate...si mai cred ca daca ar fi invitat M.W.Smith nu ar
avea nevoie de o astfel de artista in echipa.Cred ca se preconizeaza sa fie
atras si alt tip de auditoriu din capitala,nu doar cel neoprotestant. Ar fi
culmea ca Paula Seling sa aiba liber albitru de asi alege o piesa solo-si atunci
ati vedea pe cine ati adus,piesa ce nu are nimic cu Iisus Hristos
Mantuitorul.Daca ar canta AVE MARIAde Schubert sau varianta Bach-Gounod,ea
crezand c-a gasit o piesa super buna ptr un astfel de moment de muzica
crestina...si tot ar face o gafa enorma...ca nu are auditoriu CATOLIC..ci
neoprotestant..si gafa ar fi enorma.Am fost la JoshMcDowell...si am vazut
atitudinea publicului,de tip discoteca-cand a concertat Proconsul.Mai aduceti-l
ptr noi..crestinii ..pe Alexandru GROZA.Pariez ca va fi sala arhi plina,chiar si
cu taxa de intrare.Daca era concert ptr crestini era suficienta adusa in loc de
Paula Seling pe Mihaela O...
GEUNIX  - MW Smith vs Jessy Dixon   |13-10-2009 19:28:36
E foarte adevarat, MW Smith ar fi umplut sala fara Paula Seling. Si nu doar Sala
Palatului, ci si Polivalenta. De ce? Simplu: Smith este comercial. Da,
recunoasteti, Smith este foarte comercial. V-as putea spune mai multe despre
onorariul infim cerut de Jessy sau de Paula, dar nu e treaba mea, ma intreb cat
a cerut MW Smith in Budapesta... Si altceva, cum a debutat Smith in industria
muzicala si cum a ajuns aici? Cum si-a atras atatia fani? Cu piese de dragoste.
Da, in care numele lui Dumnezeu nu era nici macar pomenit. Apoi a dat lovitura
cu doua albume traznet de inchinare. BOOM.
Ce cautati? Asa-zisa inchinare de
transa, cautarea de noi experiente mistice este pe cat de comerciala, pe atat de
departe de Scriptura. Unde e bucuria din inchinarea de la Hillsong? E o apatie
generala, fetze lungi si disperate. Nu se vede bucuria salvarii, nu se vede
bucuria laudei. EMO worship, daca se poate numi asa.
Jessy nu este comercial,
Anonim   |30-08-2009 21:34:52
Cautam un comentariu pertinent si de bun simt. Indiferent de sensul pozitiei
asumate. E rar asa ceva ... In schimb luam Cuvantul si il folosim pe post de
barda, avand impresia ca stim foarte bine despre ce vorbim. E doar iluzia.
Radu  - explicatii   |02-09-2009 21:11:11
1. Concertul nu este doar pentru crestini, ci este dorit ca unul evanghelistic.
Gandeste-te ca esti un crestin ortodox, care traieste intr-o tara si oras in
care nu se asculta muzica gospel, nici macar rar. Si deodata auzi ca unul dintre
cei mai mari cantareti de gospel vine si concerteaza la tine in oras. Sunt mai
mari sansele sa mergi daca auzi ca pe langa el va canta si Paula Seling?
2.
Paula nu va canta decat cateva piese (probabil 3).
3. Cum va auzi Paula
Evanghelia daca nu are legatura cu crestinii?
4. Nu stiu unde scrie pe afis de
invitata speciala.. "GUEST ARTIST" nu prea inseamna asta. Dumnezeu s-a
folosit de Cir pentru a isi face voia cu Israel.
5. Pretul biletelor reflecta in
totalitate cheltuielile. Daca se vor vinde toate, e posibil sa se acopere TOT ce
s-a cheltuit. Presupun ca ati organizat ZECI de concerte de asemenea calibru de
va dati cu parerea despre pret ca fiind mare. Nimeni nu va castiga nimic.
Fratii  - cu borseta la'dunare   |03-09-2009 08:26:24
Draga Adi si Doru
Dupa comentarii imi dau seama ca nu ati platit niciodata un
bilet pentru nici un concert, indiferent de natura acestuia. Ati fost obisnuiti
sa faca "fratii" cinste, sa plateasca sponsorii chiria salii si voi sa
va duceti, evlaviosi cum sunteti, si sa savurati momentul din plin. Seara
mergeti acasa plini de entuziasm si mai crestini decat ati plecat. Ei bine,
aflati ca orice artist crestin isi ia bani din concerte - chiar si GROZA.
Va
invit sa descrieti un eveniment crestin pe care voi l-ati organizat, in care sa
specificati numarul invitatilor si bugetul investit.

Stima.
adrianpuscas_music (organistul  - Jessy Dixon=apreciat international     |07-09-2009 01:01:07
Jessy Dixon a colaborat cu Natalie Cole, Cher, Diana Ross, Randy Crawford, Sandi
Patti, Amy Grant, Point of grace, Andre Crouch, s.a. Are peste 20 de albume
(dintre care cinci discuri de aur
Iulia Laciu  - ipocrizia ucide Romania   |09-09-2009 18:10:46
Isus pe care eu il cunosc nu doar a participat chiar a initiat intrevederi cu
"nepocaiti" si oameni mai "neprihaniti" si n-a mai murit nimeni,
chiar unii au ajuns sa Il cunoasca in mod intim.
Ce pacat ca suntem asa
ipocriti si nu recunoastem, noi astia care ne dam foarte sfinti (pusi deoparte),
ca la concerte seculare mergem dar cand e vb de o imixtiune intre secular si
religios sarim toti de fund in sus!
Daca o sa o vad pe Paula Selling in Rai, o
sa ma bucur nespus cu ea si o sa ii spun: Nu te duce in partea aia, acolo e
coltul baptistilor! Se cred singuri in Rai!
Adi  - Raspunsuri pentru multi....   |18-09-2009 10:36:34
Pentru "Anonim"
Atata timp cat te semnezi cu "Anonim" e clar ca
nu sustii cu tarie ce crezi... asta daca stii ce crezi. Oameni ca tine sunt o
raritate, asa-i?

Pentru "Fratii - cu borseta la'dunare" ... sa stii ca
am platit bilete la mai multe concerte (ex: Jessy Dixon in februarie, Rebecca
St. James, Gaithers etc). Deci te rog sa isi regandesti logica dupa care judeci
oamenii.. se pare ca are mari erori din start. In afara de aceste afirmatii
eronate, ai totusi ceva de spus in legatura cu concertul?

Pentru "Radu"
si "Iulia Laciu" -
Voi chiar credeti ca aceasta va fi o evanghelizare
pentru Paula Seling? Wow... nici un copil de 10 ani nu va crede asta...
Nimeni
nu a zis de baptisti sau penticostali... ca ar fi sau ca n-ar fi... e vb de a-L
sluji pe Dumnezeu.

Si altii in Biblie s-au dus sa scoata draci in Numele Lui,
dar nu aveau autoritate si nici nu erau trimisi de El, poate iti amint...
Radu  - pt Adi, si nu numai   |20-09-2009 15:04:46
Chiar te rog sa nu participi. Decat sa vii cu inima indoita si sa nu te bucuri,
mai bine stai acasa.

Stai acasa si roaga-te pt cei care organizeaza, sa poata
avea toate detaliile puse la punct.
Stai acasa si roaga-te pt corul care va
canta. Ii stiu pe multi, si stiu si pe dirijorul cu care se pregatesc. Toti sunt
dedicati si vor sa aduca slava lui Dumnezeu prin ceea ce fac.
Stai acasa si
roaga-te ca lumina Evangheliei sa patrunda dincolo de prejudecati si ca
participantii sa-si puna probleme despre viata lor si despre Dumnezeu.
Si nu in
ultimul rand, roaga-te pt Jessy, Elsa si Paula.

E mult prea usor sa stai in
spatele unui ecran si sa critici. Mai greu e sa faci ceva, oricat de mic, pentru
sustinere.
Adi  - Domnul sa va dea intelepciune   |20-09-2009 23:31:56
Radu, din ce spui tu, presupun ca ati invitat-o pe Paula ca sa mai atrageti ceva
public si sa vindeti toate biletele (crede-ma ca nu sperie preturile la bilete
daca as vrea sa merg). Oricum ideea mea era clara ca nu o sa merg, indiferent
daca ma rugai tu sau nu. Asa cum am mentionat din primul meu comentariu, chiar
doream sa nu se faca mediatizarea unui astfel de eventiment. Imi pare rau ca
dorinta mea intra in conflict cu interesele voastre materiale (justificate de o
investitie financiara). Trebuie sa te gandesti bine in ce investesti timp si
bani.
O sa ma rog sa va dea D-l intelepciune pe viitor sa organizati concerte
100% cu oameni crestini. Banuiesc ca nu a fost Jessy cel care asculta in fiecare
seara Paula Seling si o dorea la el in concert.

Mentionez ca Paula Seling a mai
cantat cu Liviu Bocaneala si tot nu s-a pocait.
lory Esther  - Cine arunca primul cu piatra ...     |21-09-2009 10:45:52
Eu impreuna cu toti de la corul Jessy Dixon venim sa slujim in acest concert
pentru ca oameni care poate niciodata nu vor fi invitati intr-o biserica sa Il
cunoasca pe Dumnezeu .
Am cantat in concertul din februarie in cor si atunci am
avut ocazia sa imi vad fratele cel mic in sala desi nu este crestin a venit la
acest concert au venit colegi de facultate la care Domnul a lucrat la inima lor
si dupa o luna de la Concert Jessy februarie s-au pocait doar pentru faptul ca
au realizat ca Aceasta e calea Catre cer Isus Hristos ..marturia lui Jessy a
avut impact si asupra colegilor mei de servici asa ca eu si restul corului ne
rugam sa fie cat mai multi ortoddocsi in sala si cat mai multi necrestini in
sala pentru ca seara este numai pentru ei si va fi o seara in care Dumnezeu va
avea un mesaj pentru ei pentru sufletele lor .....foarte multi prieteni de ai
mei si-au dat seama ca trebuie sa vina la Hristos prin concerte chiar mi-au sp...
Adi  - Problema...   |21-09-2009 14:39:15
lory Esther, ma bucur sa aud lucruri bune. Repet: si eu am fost in februarie la
concertul lui Jessy din Cluj. N-am nimic cu Jessy, am si concerte video cu el
etc.
Problema pe care o remarc eu este ca nu se va pocai nimeni la cantecele lui
Paula Seling, poate chiar cei din lume nu vor mai vedea diferenta dintre lume si
biserica.
Radu  - problema?   |21-09-2009 22:29:01
Oare stii deja ce cantece va canta Paula? Din cat este anuntat pe site, probabil
se va "conforma" la tipul de cantece majoritar, si anume gospel.

vezi:
http://www.jessydixon.ro/info_concert.html
lory esther   |21-09-2009 22:49:39
paula selin va canta cantece tot gospel asa ca toate canecele din concert vor fi
despre mantuire si despre Dragostea Lui Dumnezeu ...am ascultat cantecele pe
care le va canta ea alaturi de cor
Cristian Dumitru  - hm!   |21-09-2009 23:20:57
Dati pace lui Adi! E un sfant printre noi, pacatosii. Ar trebui sa-l
admiram!...
Dar eu nu vreau sa-l admir.
Oameni ca el or fi buni prin biserici
(anchilozate in reguli), dar, atentie!- se folosesc de numele Domnului
erijandu-se in aparatorii Lui...
Unde e viata ta Adi? (o sa-mi raspunzi ca la
adunare: 'Domnul Isus e viata mea!'?) Esti "tepos" -ca ariciul- si nu
iti sade bine. Poate ca asa ai fost croit de "politica" (a se citi
predicile) bisericii din care faci parte (si nu o fi vina ta). Dar de ce sa nu
dai voie sa se faca si altfel de cum sti tu?
Poate ca Duhul Sfant face niste
lucruri despre care nu gaseste cu cale sa te "informeze" si pe
tine.
Sunt multe biserici si multe forme de manifestare a credintei crestine.
Pentru ca sunt multi oameni si sunt asa de diferiti intre ei incat trebuie
gasita calea potrivita de a ajunge la inima fiecaruia.
Si cu biata Paula ce sa
avem noi? Mai bine o stimam,...
Adi  - Pt Cristian Dumitru...   |22-09-2009 10:13:09
Te inseli amarnic Cristian Dumitru. Daca ti-ai schimbat numele cu care scrii,
crezi ca poti ascunde prostia? Ti-am mai spus ca ai o logica total eronata cu
care judeci oamenii... incearca sa intelegi lucrul acesta daca vrei sa
progresezi in viata.

Nu ma cred un sfant, nu am replici din Biblie doar ca sa
ma dau mai spiritual, dar am principii biblice dupa care ma ghidez in viata.
Spre deosebire de tine, nu ii dau locul la amvon si nu devin un slugarnic atunci
cand intra Basesc, Boc sau altii in biserica.
anonim  - imi pare rau   |22-09-2009 14:01:10
Imi pare sa vad ca si intre noi crestini exista asemenea discutii si ca nu
incercam impreuna sa castigam oameni pt hristos si atit nu cred ca discutiile
astea au rost intre crestini pentru ca nu face nimic atlceva decit dezbine
lucruri cladite pentru a glorifica pe Dumnezeu daca noi ne purtam asa intre noi
ce pretentii sa mai avem de la cei care nu il cunosc pe Dumnezeu ce exemplu
suntem noi pt ei cand noi ne certam unii cu altii si mai ca ne vom da si cu
bibliile in cap mare pacat ..mare ff mare pacat cred ca Si Domnul plange cand ne
vede asa ...
Radu  - @adi   |22-09-2009 20:44:02
Cum iti permiti sa vorbesti asa cu cineva pe care nu-l cunosti? Cum iti permiti
sa presupui ca e cineva pe care-l stii, si sa "te tragi de bracinari"?
Astea sunt principiile biblice pe care le afisezi?

Te rog sa nu mai deviezi
discutia, ca nu e despre tine, ci despre concert. Daca ai ceva pe subiect, mai
treci pe aici.
Adi  - Radu draga, citeste toate postarile   |22-09-2009 23:39:40
Daca ai fi citit toate postarile, ai fi vazut cine a deviat de la subiect.
Hai
ce te ajut:
Fratii - cu borseta la'dunare:
"Draga Adi si Doru
Dupa
comentarii imi dau seama ca nu ati platit niciodata un
bilet pentru nici un
concert, indiferent de natura acestuia. Ati fost obisnuiti
sa faca
"fratii" cinste, sa plateasca sponsorii chiria salii si voi sa
va
duceti, evlaviosi cum sunteti, si sa savurati momentul din plin. Seara
mergeti
acasa plini de entuziasm si mai crestini decat ati plecat. "

Apoi Cristian
Dumitru:
"Esti "tepos" -ca ariciul- si nu
iti sade bine. Poate ca
asa ai fost croit de "politica" (a se citi
predicile) bisericii din care
faci parte (si nu o fi vina ta)."
Adi  - Ultimul comentariu   |22-09-2009 23:43:32
Imi pare rau ca am pierdut timpul incercand sa discut ceea ce eu consider ca e o
problema grava.
Se pare ca pentru voi totul e in regula, nu vedeti nici o
problema, de fapt eu sunt problema ca mi-am permis sa remac asa ceva. Nu
consider ca are rost sa mai continui aceasta discutie care nu duce
nicaieri.

Domnul sa va lumineze sa faceti voia Lui in toate lucrurile!
lori  - toti suntem egali   |23-09-2009 23:08:37
Eu cred un singur lucru toti avem nevoie de mantuire si toti suntem egali
inaitea DOmnului asa ca nu ar tb sa ne purttam cu ceilalti care nu il cunosc pe
Domnul ca si cum ar avea raie ci sa incercam sa le spunem prin orice metoda
decenta despre Cel Care Urmeaza sa vina pe pamant si stiu ca noi care tacem acum
vom da socoteala pentru colegii vecinii nostri carora nu le-am spus despre
Hristos daca unu doar unu se intoarce la Iisus in concertul asta Dumnezeu si
ingerii se vor bucura nespus asa ca da sunt de acord in limitat bunului simt sa
se faca spectacole cu predici si mesaje crestine pentru Ei care sunt la fel cum
a am fost si noi candva pieduti in bezna pacatului ...haideti sa le dam o sansa
tuturor sa auda despre Dumnezeu
Mihai  - Isus este mantuitor si al vamesilor si al talharil     |02-10-2009 01:40:35
Imi este rusine ca sunt crestin ! De foarte multe ori in ultima vreme imi este
foarte rusine ca sunt crestin ! Nu imi este si nu imi va fi rusine niciodata cu
Isus si cu Dumnezeu ! Imi este rusine cu astfel de comportament si cu o astfel
de mentalitate. Dumnezeu ne iubeste pe toti la fel ! In mod egal ! El ne
trateaza egal ! Cu ce drept ii judecam noi pe cei care nu sunt ca noi si nu cred
ca noi???

Paula Seling este un nume sonor in Romania, printre cei mai vechi
artisti, care a mai avut astfel de concerte cu caracter crestin. Proiectul
aceasta este al 3-lea pe care il cunosc eu, poate au fost mai multe. Eu am
colaborat la inca 2 proiecte crestine cu Paula si reactia ei si deschiderea ei
la astfel de proiecte m-a lasat mereu cu gura cascata. E foarte simplu ca sa
vina un "prieten" cu ochelari de cal.. si sa dea cu noroi fara sa aiba
acest drept.

Daca maine Holograf ar sustine un turneu cantand numai cantece
...
Mihai   |02-10-2009 16:09:49
unde e continuarea mesajului meu ?!
--------------

Daca maine Holograf ar
sustine un turneu cantand numai cantece despre dragostea si revenirea lui
Hristos - Nu as lipsi la nici-un concert !!!!

Va sfatuiesc sa va comportati
dupa modelul - Isus Hristos - si nu veti gresi niciodata. El a iubit pe pacatos.
Nici nu a dat cu pietre in el si nici nu a fugit de el... dimpotriva!

Domnul
cu voi !
Ionut Dura  - ce chestie...     |02-10-2009 09:11:12
ce aveti cu biata Paula? Din cate am auzit e din familie de crestini! Poate
de-aia a "acceptat" sa cante muzica crestina. Poate are o inima mai buna
si inclinata spre Dumnezeu mai mult decat unii superpocaiti din bisericile
noastre care isi spun frati si totusi fac muuuuulte lucruri rele. God o stie mai
bine. E clar ca va aduce la concert multi necrestini care altfel nu ar veni. Si
asta e un lucru bun. Si daca Paula canta despre Domnul, biblia ne spune ca TOT
ARE SUFLARE SA LAUDE PE DOMNUL!
Oiztips  - Concert     |09-10-2009 11:02:56
Cel mai tare Concert [eveniment] al toamnei.

NU RATA!
laurentiu  - mahnit   |14-10-2009 18:23:42
fratiorilor

jessy d a mai concertat de 4 su 5 ori in romania nu doar anu asta.
el nu a venit sa vada dc are piata de desfacere muzicala. a venit sa cante pt k
viata lui inseamna cantare. imi pare rau ca nu am putut sa fiu la concert.
sincer faza cu paula seling nu mi a placut nici mie da nu e problema mea sa
judec ci a lui Dumnezeu. sunt mahnit si de faptul ca s a spus ca s a apelat la
paula seling pt a se vinde biletele...oameni buni la concert la jessy nu se vand
bilete din cauza paulei. si dc nu venea ea tot se statea in picioare la concert.
cand a fost la timi sau in arad a fost doar el si palatul cultural a fost plin
ticsit...repet plinnnn. fara paula. cat despre pretul biletelor ... ofof...la
cat se plateste pt locatia aia dc o sa calculati veti vedea ca jessy si a scos
banii de avion si de mancare + banii Elsei pianista...nu fiti rai...nu este
cazul sa intrati in subiete pe care nu le puteti purta...da este adevarat stil...
Scrieti comentariu
Nume:
Email:
 
Web:
Titlu:
Va rog sa introduceti codul anti-spam pe care il puteti citi in imagine.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Precedent   Urmator >

 

 

 

Tarile unde suntem ascultati

Biserici liveHarta SaitStiri audio

Pur si simplu misiune... Bucurestiul Evanghelic Pur si simplu misiune...
Stiri Crestine .ro Fii un misionar... oriunde ai fi. Constanta Evanghelica Biserica Lumina
Brasovul Evanghelic Biblia prin obiectiv Biserica Ta Scoala Internationala de Ucenicie
Hunedoara Evanghelica Dambovita Evanghelica Valcea Evanghelica Argesul Evanghelic

 

Copyright 2008-2012 © Misiunea Crestina Filadelfia. Toate drepturile sunt rezervate. Dezvoltat si gazduit de ProclaMedia.ro